Kokios treniruotės labiausiai tiktų laikysenai patobulinti ir padėtų atsikratyti įpročio kūprintis? Ir per kiek laiko būtų galima sulaukti apčiuopiamų rezultatų?

Laikysenos korekcijai puikiai tinka pilates, kalanetika, kūno balansas, joga – visos treniruotės vykstančios pas mus. Bet kuri paminėta mankštos sistema suteiks jums apčiuopiamus rezultatus, tačiau jų pasirodymo greitis – labai individualus reiškinys.

Kaip parodė mūsų studijos praktika, merginos jau po kelių treniruočių pastebi, kad vis dažniau aplanko noras pačioms išsitiesti, pasitempti, vaikščioti „it stirna“, dingsta nugaros, kaklo skausmai, įtampa pečių srityje. Šie pojūčiai skatina su malonumu grįžti į treniruočių salę ir toliau siekti vizualių rezultatų.

Kalbant apie individualius pasiekimus, be asmeninio trenerio akies neapsieitume.„Grupiniuose užsiėmimuose programa taikoma bendrai, be orientacijos į konkrečius poreikius. Asmeninis treneris sudaro individualią programą – parenka pratimus ir sudaro jų seką, kas yra labai svarbu ir būtina siekiant užsibrėžtų tikslų..

Turint asmeninę programą galėsite (papildomai) mankštintis namie bei žinoti savo kūno ypatumus grupinių užsiėmimų metu. Pažinę „ko jums negalima daryti“, į ką būtina atkreipti dėmesį ar gavę atsakymus į jus neraminančius klausimus, jaustės kelis kartus saugiau atlikdami pratimus tiek namie, tiek studijoje.

2010 01 07

Palikite komentarą