Kokia treniruočių rūšį geriausiai rinktis neseniai pagimdžiusiai moteriai?

Neseniai pagimdžius ir gydytojui leidus, svarbu pradėti nuo minimalių krūvių. Treniruokitės po truputį darydamos pažangą, nepersitempkite. Pirmus 3 mėnesius po gimdymo venkite intensyvių treniruočių, leiskite kūnui po truputį grįžti į priešnėštuminį lygį.

Gydytojai, o ir ir STIMULUS treneriai rekomenduoja reguliarias jėgos, koordinacijos, giluminių raumenų stiprinimo treniruotes – jums tiks pilates, kalanetika, kūno balansas, joga ir maloniai emocingi užsiėmimai, kaip indiškas ar pilvo šokis.

Harmoningos ir ramaus tempo treniruotės ne tik padės atkurti raumenų tonusą, sustiprinti pilvo ir dubens dugno raumenis, bet ir suaktyvins medžiagų apykaitą (greitesnį suvartotų maiste esančių medžiagų virsmą į energiją nei jų kaupimą kūne).

Išbandykite treniruotes ir pasirinkite savo mėgstamą. Svarbiausia, kad procesas teiktų malonumą ir geras emocijas!

2010 01 20

3 komentarai:

  • akvile (2010 02 17 10:23)

    kiek laiko turetu but praeja po cezario operacijos, norint pradet sportuot kalanetika????

  • Stimulus (2010 02 18 18:32)

    Regis, atsakymą rasite čia http://www.stimulus.lt/2010/01/15/kada-pradeti-sportuoti-po-gimdymo/

  • Renata (2010 04 29 18:32)

    is tikruju tik pagimdzius sporta teko siek tiek pamirsti, nes uzklupo visai kitokie rupesteliai :) bet praejus pusantro menesio, nora sportuoti buvo sunku pazaboti, ti daktare uzdraude didelius kruvius, t.y. aerobika ir pan. (gimdziau naturaliai).
    cia pagelbejo drauge su ilgaaa bodyflexo patirtimi – uzsiiminejome namuose pagal visas taisykles… patikekite, ir sito kruvio pakako. dabar ji bandau didinti, einu pabegioti – tik tiek kiek jegos leidzia, jokiu stresu, ir namuose pratimai pilvukui ir rankom. velgi, viska darau stebedama ka kur kaip jauciu, nes susitraumuoti labai lengva, o kenteti noro jokio.

    jau menuo su sportu, ir rodos kruvi reiktu didinti labiau ir labiau, bet maitinimas krutimi ir jegu dovanojimas mazyliui neleidzia plesytis ir pilnai issikrauti. beje, organizmas visgi signalizuoja, kad esi gimdziusi ir pristabdo.

    p.s. sportas padeda atgauti ‘sveika prota’, atsipalaiduoti ir is naujo sutelkti mintis, bet svorio metimui dar per anksti.

Palikite komentarą