Asmeninė treniruotė: išskirtinis dėmesys ir maksimalūs pasiekimai

Mankšta yra būtina įvairaus amžiaus ir sudėjimo žmonėms, tačiau ne visos moterys pasiruošusios bendroms treniruotėms. Kartais pritrūksta pasitikėjimo savimi arba baiminamasi, kad nepavyks teisingai atlikti pratimus, ypač jeigu yra sveikatos problemų. STIMULUS treniruočių studija turi puikų pasiūlymą – asmeninę treniruotę

Keletas individualių treniruočių leis moteriai pasitikėti savimi ir jėgomis, ji sužinos, kokių pratimų vengti, kaip juos atlikti teisingai bei kaip sau padėti, esant judesio ribojimams dėl tam tikrų priežasčių. Pasirinkdama asmenines treniruotes ji ne tik fiziškai sustiprės, tačiau galės drąsiai įsilieti į mankštas, kartu nepakenkiant sveikatai. Galima rinktis asmeninę pilates, jogos, kalanetikos treniruotę, asmeninę nėščiųjų mankštą ar treniruotę su kamuoliais.

Sveikatos problemos – ne kliūtis mankštintis

Pasak trenerės kineziterapeutės Reginos Juškytės (nuotraukose), moterys labai nori įsilieti į bendras mankštinimosi treniruotes, tačiau jos nedrįsta žengti šio žingsnio, nes būna tam nepasiruošusios dėl įvairių priežasčių. „Dažnai moterys nedrįsta dalyvauti bendrose mankštose dėl tam tikrų sveikatos problemų: po išvaržos, peties sąnario operacijų, esant padidintam kraujo spaudimui ir bendram silpnumui, galvos svaigimui, po gimdymo, bendrai nusilpus nugarai ir dėl įvairiausių kitų sutrikimų“, – pasakojo R.Juškytė. Šioms moterims puikiausiai tiks asmeninė treniruotė, kurioje sužinos kokia mankšta joms tinkama ir kaip teisingai ją atlikti.

Trenerė kineziterapeutė tikino, jog dažnai tenka išgirsi iš lankytojų ir apie bendrą kūno sustingimą, kai jos negali ar nespėja iki galo „pratampyti“ save. Skundžiamasi ir nepakankamu bendru sąnarių paslankumu, tai kartais trukdo bendrose treniruotėse išlaikyti teisingas kūno padėtis, pajausti teisingą fizinio pratimo poveikį.

„Tokioms moterims reikia didesnio ir ilgesnio darbo, kad galėtų atlikti sudėtingesnes jogos, pilateso, kalanetikos pozicijas ar kūno padėtis. Tačiau tai nereiškia, kad negalima mankštintis, visa tai galima pasiekti asmeninių treniruočių metu“, – tikino pašnekovė.

Itin dažnai lankytojos skundžiasi ir dėl įvairių nugaros problemų. Joms taip pat siūlomas atskiras asmeninių treniruočių darbas, nes kartais įprasto intensyvumo mankšta gali būti per daug sudėtinga. „Reikėtų pradėti nuo pilates treniruočių, o vėliau išbandyti ir kalanetiką. Nors, esant galimybei, asmeninė treniruotė padėtų suprasti kokie pratimai yra tinkamiausi“, – apie pasirinkimo galimybes kalbėjo STIMULUS trenerė.

Išskirtinis dėmesys asmeniniams poreikiams

Asmeninė treniruotė puikiai tiks ir norinčioms papildomai sustiprinti silpniausias savo kūno vietas – rankas, pečius, nugarą. „Pas moteris genetiškai yra stiprios kojos, stipresnė nugara, o štai rankos, krūtinė, petukai – silpna vieta. Keletas individualių treniruočių ir jos mėgausis atsispaudimais, „lentutės“ ir kt. pozicijomis“, – šypsojosi R.Juškytė.

Individualūs užsiėmimai rekomenduojami ir norinčioms daugiau sužinoti kaip tinkamai sportuoti. „Aš pagelbėsiu ir norinčioms savarankiškai bėgioti lauko sąlygomis, nes tam irgi reikia protingai pasiruošti, turėti žinių ir praktikos. O norint efektyviausių rezultatų užtektų ir kelių asmeninių treniruočių Vingio parke. Taip moteris sužinos kaip pradėti bėgioti“, – sakė R.Juškytė.

STIMULUS trenerė kineziterapeutė R.Juškytė įsitikinusi, jog labai svarbu atsižvelgti į moters darbo pobūdį, gyvenimo būdą, sveikatą, poreikius bei norus ir, suderinus tinkamą treniruočių laiką, galima siekti efektyviausių mankštos rezultatų.

„Pirmo susitikimo metu būtina tiesiog maloniai pasiplepėti. Vaišindamosis arbata peržiūrėsime ir užpildysime anketą, pakalbėsime apie tai, koks moters darbo pobūdis – sėdimas su maksimalia komunikacija ar stovimas, išsiaiškinsime, kaip ji išsimiega, kiek išgeria vandens, kaip dažnai atsiduria stresinėse situacijose ir kaip su tuo kovojama, – pasakojo R.Juškytė. – Taip pat svarbu žinoti kiek laiko moteris leidžia gryname ore, kokia jos mityba, kaip prabėga jos diena. Svarbu žinoti, ko moteris nori iš individualių mankštų ir kaip mes pradėsime dirbti“.

Informacija apie kainas ir REGISTRACIJOS anketa

2013 04 08
Įrašo kategorijos: _STIMULUS naujienos

Palikite komentarą