Mankšta PANELĖMS, arba Kuo dėtas šiltas vanduo, vištos ir 2-3 kilogramai?

Kviečiame į „Mankštą PANELĖMS“ – kalanetikos užsiėmimus visas 13-18 m. moksleives! Žr. tvarkaraštį, kainas ir nuorodą į registracijos anketą

Vasara baigėsi… Reikia atsisveikinti su šiluma, miegu iki pietų ir neskubiu gyvenimo tempu. Ką daryti, kad rutina neįsuktų, o trumpėjančios dienos neliūdintų? Semkis geros savijautos, grožio ir įkvėpimo iš STIMULUS patarimų!

Valgyk (pusryčius) ir gerk

„Stimulus” dietologė, paauglę dukrą auginanti Renata Malinauskienė sako, kad dieną visų pirma verta pradėti nuo stiklinės šilto vandens. Šviežios sultys, žalieji kokteiliai, o ryte vietoje kavos išgertas puodelis šilto vandens ar žolelių arbatos padėda organizmui geriau pasiruošti ne tik dienai, bet ir žiemai: kaupti vitaminus, šalinti toksinus, stiprinti imuninę sistemą.

„Ryte privalu „įsikrauti“, kad tinkamai ir efektyviai galėtum pradėti dieną, todėl pusryčiauti – būtina, – pastebi Renata. – Ryto valgymui puikiai tinka įvairios košės. Taip pat vaisiai su jogurtu, kiaušiniai, pienu užpilami dribsniai.

„Žinoma, pusryčiai – tik gera pradžia. O valgyti per dieną reikia dažnai ir po nedaug. „Paauglių organizmas auga, todėl jam reikia visko, bet ne saldumynų – juokiasi Renata. – Jie trukdo įsisavinti kalcį. Beje, negalima atsisakyti riebalų. Nes tik jų dėka organizme gaminami tam tikri hormonai, pavyzdžiui, estrogenai, atsakingi už moters sveikatą ir grožį.“

Pasirink mankštą

„Paugliai sparčiai auga, o fizinis aktyvumas padeda augti harmoningai ir gražiai“, – sako „Stimulus“ trenerė, kineziterapeutė Eglė Urbonavičienė. – Kadangi paauglės daug laiko praleidžia sėdėdamos (kaip ir dauguma suaugusiųjų), pradeda kūprintis dėl kūno pokyčių, pirmiausia reikėtų rūpintis laikysena ir stiprinti nugaros raumenis. Taip pat svarbu mankštintis reguliariai, mažiausiai dukart per savaitę.“

Pilateso mankštos metu pagrindinis dėmesys skiriamas kūno „šerdies“, stuburo ir jį supančių raumenų, stiprinimui. Tai viena iš saugiausių treniruočių, pratimai gali būti taikomi reabilitacijai po traumų. Vienu metu dirba maksimalus raumenų grupių skaičius. Tai rami, bet intesyvi mankšta. Plačiau apie pilatesą

Kalanetikos mankštos metu pagrindinis dėmesys skiriamas „probleminėms vietoms“: šlaunims, klubams, sėdmenims, liemeniui. Akcentuojamas baletui būdingas grakštumas, atliekama daugiau tempimo pratimų. Vienu metu dažniausiai dirba viena raumenų grupė. Tai moteriška ir „šokėjiška“ mankšta. Plačiau apie kalanetiką

Nuramink protą ir įsikrauk energijos

„Stimulus“ įkūrėjos Aistės Gustės nuomone, ramios treniruotės – geriausias būdas atsipalaiduoti nuo kasdienių rūpesčių. Harmoningos mankštos pasižymi tuo, kad padeda susitelkti, nuraminti protą, reguliuoja emocijų svyravimus; moko neskubėti, valdyti emocijas. Tai būdas pažinti savo bundantį moteriškumą, atrasti meilę sau, savo vidinį bei išorinį grožį.

Mankštinantis gerėja savijauta ir daugėja energijos: dingsta įtampa nugaros, pečių srityje, kūnas tampa lankstesnis ir grakštesnis. „Netgi tampa lengviau kvėpuoti, – neslepia susižavėjimo Aistė. – O laikysena daro tikrus stebuklus – užtenka išsitiesti ir 2–3 kg „ištirpsta“.“

Nepaisant lengvo nuovargio po užsiėmimo, atsiranda tarsi antras kvėpavimas, organizmas atveria sau naujas galimybes ir dirba su naujomis jėgomis!

Eik miegoti su vištomis ir be kompiuterio

Gal ne kasdien privalai būti lovoje 21 val., bet svarbiausia eiti miegoti iki vidurnakčio. Kita labai svarbi kokybiško poilsio taisyklė – kasdien keltis tuo pačiu metu. Taip tavo organizmas išmoks ne tik tinkamai pailsėti, bet ir pabusti pats, likus kelioms minutėms iki žadintuvo.

Jei visą laiką skaitai SMS, tikrini el. paštą, socialinių tinklų naujienas, tavo smegenys nuolat „budi“. Todėl bent pora valandų iki miego stenkis palikti viso pasaulio reikalus jam pačiam. Geriau pasiklausyk ramios muzikos ar paskaityk įdomią knygą.

Leisk laiką su bendraamžėmis

Ar žinojai, kad „Stimulus“ sutiksi daug bendraamžių ir bendraminčių? Norinčių džiaugtis gražiu ir sveiku kūnu. Iškart po pamokų jaukioje treniruočių studijoje gali turiningai leisti laiką: bendrauti, skaityti, mankštintis, gauti atsakymus į rūpimus klausimus apie mankštą, mitybą, psichologiją.

STIMULUS treneres kalbino mūsų bendramintė Rimantė Gasparaitienė

2013 09 07

Palikite komentarą