Kaip suliekninti šlaunis? Atsako kalanetikos, pilateso trenerė ir dietistė Renata Malinauskienė

renata„Labai norėčiau, kad patartumėte, kaip suliekninti šlaunis. Mano blauzdos ir čiurnos taip pat pakankamai stambios, norėtųsi jas paploninti, pagrakštinti“, – specialistų klausia linijomis susirūpinusi Vaida.

Štai, pilnas merginos laiškas: „Pastaruoju metu susidomėjau kalanetika. Internete radau nufilmuotų pratimų ir vis mėginu juos atlikti ir dailinti kūno linijas. Tačiau norėčiau dar pasikonsultuoti. Nesu stambi, viršutinė kūno dalis pakankamai liekna, krūtinė nedidelė, tačiau turiu problemą. Apatinė kūno dalis stambi ir dėl to kyla iškraipytos figūros imitacija. Labai norėčiau, kad patartumėte, kaip suliekninti šlaunis. Mano blauzdos ir čiurnos taip pat pakankamai stambios, norėtųsi jas paploninti, pagrakštinti. Ar yra kokių nors pratimų mano norimam efektui pasiekti? Labai lauksiu atsakymo.“

Atsako STIMULUS kalanetikos, pilateso trenerė ir dietistė Renata Malinauskienė:

„Prieš atsakant, svarbu išssiaiškinti, kokio amžiaus tai mergina, ar yra sportavusi, ar jau bandė šlaunų linijas ploninti?.. Nes kai žmogus jaunas, tai kiekvienas fizinis „įsiveržimas“ yra efektingas, t. y. kai mergina pradeda sportuoti, rezultatas matosi gan greitai.

Jeigu ji iki šiol sportavo, o efekto nebuvo, tai atvejį galima interpretuoti dvejopai: a) mergina iš prigimties tokios kūno konstrukcijos (kuomet čiurnos ir blauzdos stambios), ir fiziniai pratimai gali tik minimaliai paveikti (panašus pavyzdys būtų, jei merginos krūtinė A dydžio, pratimais ji jos nepadidins); ar b) efekto nepasiekiama, nes fizinė programa pasirinkta / paruošta netinkamai.

Iš savo pusės ir iš savo patirties galiu patarti keletą dalykų: pirma, efektyvūs yra jėgos pratimai. Kalanetikoje yra begalybė pratimų kojų dailinimui. Universalūs pratimai: įtūpstai į prekį ir įtūpstai į šonus, mostai kojomis į šonus ir atgal (gulint ant šono ar stovint ant keturių). Antra, kad efektas būtų stipresnis, įterpčiau aerobinės veiklos, pvz., bėgimo (bent 2 kartus per savaitę min po 40 min.). Na, ir trečia, be abejo, prižiūrėčiau mitybą: mažiau angliavandenių nuo pietų (duonos, makaronų, ryžių, vaisių, savaime suprantama, saldumynų ir konditerijos gaminių…).

Linkiu sėkmės!“

2014 01 19
Įrašo kategorijos: Lieknėjimo mitai

4 komentarai:

  • Ruta (2015 06 26 18:21)

    Sveiki esu Ruta 21-iu metu. Nesu pakankamai stambi,bet turiu apkunumo.. Svoris kaupiasi visur tiek ant pilvo tiek ant klubu tiek ant sedmenu. Gyvenime sportas nebuvo mano dydziausias draugas,tad visas kunas suglebes isskaitant ir krutine.. Perskaiciau begale straipsniu norint suliekneti tad zinau kad pirmiausias zingsnis butu sveiko gyvenimo lynk taj sveika mityba, bet tik kaip tai padaryti jei visuos tos metus beveiik nevalgydavau o veliau net ta pacia diena prisivalgydavau riebaus maisto, ar salduminu.. Esu 1.61 ugio sveriu 56 kilogramus. Nustembu kah mano pazistamos pasako kad sveria tiek pat nors esa uz mane zimiai lieknesnes.. Noriu jusu paklausti kiek mazdauk laiko reiketu skyrti begiojimui svoriui bandant numesti nes nelabai zinau is kur gauti reikiamos informacijos..

  • Stimulus (2015 07 14 12:10)

    Sveiki, Rūta, atsakymą Jums paruošė mūsų trenerė-dietistė Renata: „Pagal Jūsų ūgį ir svorį esate optimalios kūno masės, bet kadangi sakote, kad kūnas yra suglebęs (o riebalai sveria daugiau negu raumenys, užtat žmonės sveriantys tiek pat gali atrodyti skirtingai – raumo sveria daugiau, o vizualiai yra lieknesnis), tai pirmas žingsnis turi būti sutvirtinti visus raumenis, suteikti jiems tonuso ir gražios formos bei stangrumo. Be mankštos, be treniruočių šito pasiekti neįmanoma, nes raumenys tvirtėja, kai gauna apkrovos, darbo! Kadangi rašote, kad su sportu ne itin draugajate, siūlau išbandyti kalanetiką, pilatesą. Intensyvumas šitų treniruočių ne itin aukštas, o rezultatas tikrai akivaizdus, gausite po tam tikro laiko tvirtesnį ir grakštesnį kūną, o ir savijauta pagerės, medžiagų apykaita suaktyvės ir pasitenkinimas savo figūra garantuotas. Bet! Bet tam reikia darbo! Stebuklų, deja, su tokiais dalykais neįvyksta, reikia savo pastangų, reikia treniruočių režimo, reikia kantrybes, reikia laiko!!!! O kiek laiko, tai viena reikšmiškai atsakyt negalėčiau, nes viskas priklauso nuo visų išvardintų faktorių: noro, pastangų, reguliarumo, kantrybės, valios ir, žinoma, mitybos, nes jeigu fiziškai save treniruosi, o mityba bus nesubalansuota, rezultato galie ir nesulaukti. Kaip minėjote, laikotės įvairiu dietų, o vėliau tenka prisivalgyt, tai čia ir yra problema. Neturime laikytis dietos, o turime tinkamai maitintis, kad nejausti alkio, kad gauti visų organizmui reikalingų medžiagų.“ Jei norėtumėt susitikti su Renata, kviečiame pildyti anketą – http://www.stimulus.lt/dietistes-konsultacija/

  • Eleanora (2016 03 23 20:16)

    Sveiki, man 16 metu. Jau senokai esu susirupinusi del kuno liniju, kadangi paauglyste vis del to. Manyje erzina tai, kad virsutine kuno dalis yra lieknesne uz apatine, bet ne ka grazesne. Maniau slaunims padeda pritupimai, bet juos darant po kiek laiko pastebejau, kad kaip tik jos padidejo. Ka daryti, kad jos bent kiek sumazetu ir nebutu to prakeikto celiulito? :/

  • Stimulus (2016 03 25 07:34)

    Sveiki, Eleonora, atsakymą Jums paruošė Renata: „Visi pritupimai, itupstai dailina kojas, stangrina raumenukus ir uzpakaliuka. Bet lieknejimui didziausia itaka turi sureguliuota, subalansuota mityba ir kardio treniruotes, tada ir bus efektas. Jei daryt tik pritupimus tai ir bus tas efektas, apie kuri rasote. O kad visiskai nebutu celiulito…manau tokio nebuna, buna jo arba labai mazai arba daugiau. Ir ji iveikt padeda pratimu ir mitybos VISUMA.“

Palikite komentarą