Kaip „susitvarkyti“ pilvuką po gimdymo? Atsako kalanetikos trenerė Gintarė Pivoriūtė

mankšta po gimdymo„Pagimdžiau prieš 4 mėnesius ir labai norėčiau susitvarkyti pilvuką. Treniruočių, deja, lankyti šiuo metu negaliu, neturiu kam palikti mažylės. Patarkite, kokius pratimus daryti, kad jie būtų efektyvūs, sutvirtinant pilvo ir juosmens raumenis, ir galbūt kažkaip sustangrintų suglebusią pilvo odą. Atsilenkimus darau po 80 per dieną, tačiau žymių rezultatų nematyti.“ – patarimų prašo Viktorija.

Atsako kalanetikos trenerė, šeimos medicinos gydytoja-rezidentė Gintarė Pivoriūtė:

Paprasti pilni atsilenkimai nėra efektyvūs, nes traumuojamas stuburas ir daugiau dirba pečių juostos, kaklo raumenys negu pilvo. Jums tiktų maži atsilenkimai išlaikant nugaros apačią prie žemės, keliant tik galvą ir pečius iki menčių apatinio kampo. Tokioje pozoje galima pulsuosi mažiukais 1–2 cm intervalo atsilenkimais 3 k. po 30 s.

Taip pat po gimdymo labai svarbu sutvirtinti išorinius ir vidinius įstrižinius pilvo raumenis, jie lyg „uždaro“ pilvą, saugo nuo baltosios linijos išvaržų ties bamba. Juos treniruojant tinka tas pats principas, tik reiktų keltis, sukantis į vieną pusę, keliant vieną petį ir vieną mentę. Pilvo apačiai treniruoti pratimas toks: pakelti abi kojas į viršų gulint ant nugaros, įtempti pilvą taip, kad nugaros apačia prisispaustų prie žemės, ir linguoti nedidele amplitude kojomis aukštyn–žemyn tiek, kiek galite, išlaikydama visą nugarą be jokių tarpų prispaustą prie žemės.

Pilvo oda, jeigu viskas tvarkoje, susitraukia per pirmuosiuos metus, todėl per anksti dėl to jaudintis nereikia, ir nereikia persistengti sportuojant, užtenka 3 kartų per savaitę po 10–20 min, po kelių mėnesių galite didinti iki 5 kartų per savaitę.

Taip pat, nesant rezultatų po metų, galima išbandyti dietistės konsultacijas ar limfodrenažinius masažus, jeigu nepavyksta sumažinti pilvuko. Svarbiausia neskubėti ir suprasti, kad organizmui po gimdymo reikia laiko atsistatyti ne mažiau negu nešiojote vaisių.

Beje, į STIMULUS mamytės gali ateiti ir su mažyliais – yra specialūs treniruočių laikai. Linkiu sėkmės ir kantrybės, žinoma :)“

2014 03 03

Palikite komentarą