„Kokius pratimus daryti, kad sumažėtų klubai?“ Komentuoja kalanetikos trenerė Gintarė Pivoriūtė

„GaKlubail galėtumėte patarti, kokius pratimus daryti, kad sumažėtų klubai. Jie dabar labai ryškiai išsišovę visoje mano figūroje. Po gimdymo svėriau 52 kg (kaip ir iki tol), o dabar, mažindama žindymą, valgymo, matyt, sumažinti nespėjau ir priaugau iki 58 kg (kai tiek niekada nesvėriau). Ir viskas nugulė ant sėdmenų. Po žiemos neįtelpu nė į vienas savo kelnes :( Aišku, ir liemens apimtis padidėjo :( Žodziu, visai ne kas dabar… Ar galite kažką rekomenduoti daryti?“ – klausia Edita.

Atsako kalanetikos trenerė, šeimos medicinos gydytoja-rezidentė Gintarė Pivoriūtė:

„Jūsų sudėjimas moteriško tipo, stipriai veikia estrogenai, todėl didžioji dalis riebalinio audinio atsideda ties klubais ir šlaunimis. Mūsų klubų apimtį iš dalies sudaro klubakauliai, tačiau didžiausią reikšmę turi riebalinio audinio kiekis ant jų. Po gimdymo dėl pakitusios hormonų veiklos (ypač kol maitinate) gali būti itin sunku atsikratyti „plačių klubų“, nes jūsų kūnas kaupia riebalus, kad turėtų energijos žindymui. Pirmus metus nereikia tikėtis didelių pokyčių.

Dabar svarbiausia išmokti pamilti save ir prisiminti, kad kalanetika yra geriausia mankšta norint sumažinti klubų, liemens apimtis, nes daugiausia veikiama būtent apatinė probleminė moterų kūno dalis.

Tinkami pratimai yra įtūpstai, tinka vaikščiojimas, kojų kėlimai į šonus, į priekį. Svarbu riboti angliavandenių suvartojimą vakarais ir – daugiau šypsotis :) Sėkmės ir iki pasimatymo studijoje!“

2014 08 19
Įrašo kategorijos: Kalanetika, Mankšta po gimdymo

Palikite komentarą