Nugaros skausmai: ar tikrai saugu lankyti treniruotes? Komentuoja kalanetikos trenerė Gintarė Pivoriūtė

„Ilgiau pNugaraadirbus, jaučiu nugaros skausmą. Esu lankiusi kalanetikos ir Pilates treniruotes, po kurių skausmą jausdavau, tačiau vėliau skausmas sumažėdavo. Ar tai tikrai nepavojinga? Norėčiau atnaujinti treniruotes, tačiau šiek tiek nerimauju dėl nugaros,“ – patarimo prašo mūsų lankytoja Asta.

Atsako kalanetikos trenerė, šeimos medicinos gydytoja-rezidentė Gintarė Pivoriūtė:

„Nugaros skausmo priežasčių yra labai daug, tačiau viena dažniausių (70 proc.) yra nugaros raumenų pertempimas ir patempimas nuo nuolatinės netaisyklingos laikysenos. Liemens skausmo pagrindiniai gydymo aspektai yra tinkamas fizinis aktyvumas, tempimo pratimai. Trumpalaikei pagalbai tinka šilumos procedūros. Taipogi svarbu atkreipti dėmesį į tai, ant ko miegame, t. y. į lovos čiužinį ir galvos padėtį.

Treniruotės nėra pavojingos, netgi rekomenduojamos turint nekomplikuotą išvaržą, esant stuburo degeneraciniams procesams. Jeigu jaučiamas skausmas apima juosmens ir sėdmenų sritį, nėra aštrus ir neplinta į koją arba krūtinės priekį, nerimauti nereikėtų. Minėjote, kad skausmas atsiranda po darbo – tikėtina, kad nemalonūs pojūčiai – nuo juosmens pertempimo. Vadinas, jums ypač svarbu stiprinti korseto raumenis – jie padėta stuburui išlaikyti kūną vertikaliai, sėdint ar stovint ir išvengti skausmų.

Atėjusi sportuoti, pratimų metu svarbiausia išlaikykite taisyklingą laikyseną, neskubėkite, nepersistenkite. Atidžiau atlikite pratimus gulint ant pilvo bei skirtus rankoms.

Lauksime Jūsų treniruotėse!”

2015 01 06
Įrašo kategorijos: Nugaros skausmai

Vienas komentaras:

  • Grazina (2015 01 12 15:05)

    Laba diena,man 54 metai,sportuoju ,kiek save atsimenu…,joga,pilatesas,kalanetika…Turiu isvarza juosmenyje ir keturias kakle….Po paskutiniu pilateso treniruociu eilini karta „surakino“… Dare blokada ir state laselines…,dabar jau geriau…Noriu pradeti vel sportuoti,bet nebezinau,ka rinktis?:(Pagarbiai,Grazina.

Palikite komentarą