Omega 3 ir 6 pabarstukas

Marija, dalindamasi šiuo paprastu, bet ne prastu salotų „paturbinimo“ receptu, teigia: „Nežinau kaip Jūsų šeimoje, bet pas mane yra šeimos narių, kurių niekaip neįkalbėsi praryti didelių Omega tablečių :). Tad šis receptas man labai praverčia. Ypač, kai salotos vis dažniau užklysta ant mūsų stalo.“ Marija papildo, kad šiuo pabarstuku galima drąsiai gardinti ir jogurtą bei kefyrą.

Linų sėmenys labai naudingos ne tik dėl jose esančios Omega 3. Jose taip pat gausu ląstelienos, kuri lengvina darbą mūsų virškinimo traktui, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, suteikia sotumo jausmą. Marija rekomenduoja rinktis auksinės spalvos sėklas dėl švelnesnio jų skonio, bet neradus tokių puikiai tiks ir rudos spalvos.

Sezamų bei saulėgražų sėklose gausu Omega 6. Šios sėklos turi ir kitų įvairių naudingų medžiagų: magnio, folio rūgšties, vitamino E ir kt.

Visas sėklas rekomenduojama sumalti, kad organizmui būtų lengviau pasisavinti kuo daugiau naudingų medžiagų.

pabarstukai_web_lenteleOmega 3 ir 6 pabarstukas

2 šaukštai linų sėmenų sėklų;

1 šaukštas sezamų sėklų;

1 šaukštas saulėgražų sėklų.

Visas sėklas suberkite į kavos malimo mašinėlę ar kitą smulkintuvą ir sumalkite. Gautą mišinį suberkite į užsukamą indelį ir laikykite šaldytuve iki savaitės. O gamindami salotas užbarstykite porą šaukštų mišinio ir mėgaukitės Omega 3 ir 6 praturtintu patiekalu.

 

Renatos komentaras

renata„Siūlyčiau saulėgrąžas keisti į moliūgų sėklas. Taip, saulėgrąžos išties gausios Omega 6, bet mūsų racione šių riebalų rūgščių nelabai trūksta, sočiai jų gauname su kitu maistu. Tuo tarpu moliūgų sėklos yra puikus geležies, cinko ir seleno šaltinis.“

Dėl asmeninės dietistės konsultacijos visada galite kreiptis į Renatą užpildžiusi šią anketą.

2017 06 30
Įrašo kategorijos: _STIMULUS naujienos

Palikite komentarą