Pratimai įtemptai pečių juostos ir kaklo sričiai

Kalanetikos ir kineziterapinės mankštos trenerė Beatričė Paliulytė šiemet baigs kineziterapijos studijas Vilniaus universitete. Savo žiniomis Beatričė dalijasi gyvai su klientėmis tiek treniruočių metu, tiek po jų. Norėdamos, kad trenerės patirtis, įgyta studijuojant, pasiektų dar didesnį skaičių Stimulus treniruočių studijos narių, pasiūlėme užduoti klausimą Beatričei… laišku. O tų laiškų tikrai gavome visą šūsnį!

Trenerės Beatričės Paliulytės patarimai

Didžioji dalis klausimų buvo susiję su įtampa pečių, kaklo srityje. Nusprendėme pasidalinti keletu iš jų, pateikiant ir Beatričės atsakymus su jos pačios parengtu trumpu video (ieškokite įrašo pabaigoje), kaip atpalaiduoti tą nuolat įtemptą sritį.

Sveiki, jau keleri metai niekas negali padėti atsikratyti sprando / kaklo skausmo nugarinėje dalyje. Laikant galvą tiesiai skausmo nėra, tačiau sukant pilnai galvą į vieną ar kitą pusę skausmas stiprus. Miegoti ant pilvo pasukus galvą į vieną pusę visiškai negaliu. Bandžiau masažus, kaulų laužytojus, injekciją į sprandą, neurologų konsultacijas :). Didžiausia problema ne skausmas, nes jau pripratau, bet migrena, kuri tik stiprėja ir dažnėja, ar tai gali būti susiję, nesu tikra, bet atsiradus kaklo skausmui, migrena suaktyvėjo.

„Sveiki,
dėkoju už klausimą.
Esu įsitikinusi, kad dėl kaklo ir sprando skausmo atsiradusi sumažėjusi kaklinės stuburo dalies judesių amplitudė turėtų riboti kasdien įprastas funkcijas, tarkime, vairuojant, einant, norint staiga atsigręžti ir t.t.
Atlikus gydyojo rekomenduojamus tyrimus (pavyzdžiui, magnetinio rezonanso tyrimą arba rentgeną) didėja tikimybė atrasti priežastį, sukeliančią skausmą.
Yra tikimybė, jog galvos skausmo atsiradimas yra susijęs su raumenų disbalansu (dėl per didelės apkrovos vieni raumenys gali būti per daug įsitempę, sutrumpėja jų ilgis, o priešingą funkciją atliekantys raumenys – pailgėja, netenka tonuso), trigerinių taškų atsiradimu pečių, kaklo srityje, netaisyklinga laikysena. Šias problemas gali padėti spręsti kineziterapeutas, paskyręs Jums tinkamus fizinius pratimus siekiant sumažinti skausmą kakle (kaip pasekmė gali sumažėti ir galvos skausmas), didinti kaklo judesių amplitudę bei gerinti bendrą savijautą.
Linkiu nesustoti ieškoti ir atrasti kaklo ir galvos skausmą sukeliančią priežastį! :)“

Sveiki. Gal patartumėte, kokie pratimai padeda atpalaiduoti kaklo bei pečių juostą? Esu smuikininkė, po intensyvių repeticijų dažnai jaučiu įtampą minėtose vietose. Ačiū :).

„Sveiki
dėkoju už klausimą.
Šiuos raumenis gali padėti atpalaiduoti tempimo pratimai. Ilgalaikiam rezultatui svarbu reguliarus pratimų atlikimas. Taip pat galite atkreipti dėmesį į savo laikyseną sėdint, stovint – ilgalaikė netaisyklinga nugaros, pečių padėtis taip pat gali turėti įtakos pečių ir kaklo raumenų įsitempimui.
Taip pat įtampą mažina reguliarūs masažo seansai, raumenų atplaidavimas naudojantis masažiniu volu ar masažiniu kamuoliuku su dygliukais ar be jų.
Pagarbiai,
Beatričė“

Skirkite penkias minutes šiems pratimams. Tegul tampa jie jūsų kasdienės rutinos dalimi :).

Su šilčiausiais linkėjimais

STIMULUS komanda ir Beatričė

2018 02 21
Įrašo kategorijos: Kalanetika, Kineziterapijos mankšta

Palikite komentarą