Kaip sustangrinti kūną per 35 min.?

Kai norisi išskirtinio dėmesio probleminėmis vadinamoms kūno sritims… Skirtingų moterų ir problemos skirtingose vietose, sakote ;). Taip, bet mes šįkart apie sėdmenis, šlaunis ir pilvuką.

Modeliuojamoji treniruotė yra tai, ko jums reikia! Trys treniruotės per savaitę, tris mėnesius be pertraukos – rezultatas užtikrintas!

Ji žymiai intensyvesnė už įprastas, pratimai skirti tik sėdmenims, šlaunims, šonams ir pilvo raumenims (vadinamoji „anticeliulitinė“). Derinamos įvairios technikos vienoje treniruotėje: ir pulsavimo, ir plačių amplitudžių judesiai, tempimo pratimai, todėl efektyviau treniruojami gilieji ir paviršiniai šių kūno dalių raumenys.

Klausiate, ar tokia treniruotė tinkama, norinčioms atgauti formas po nėštumo ir gimdymo? Tikrai taip! Nes modeliuojamosios mankštos metu stipriname nusilpusius raumenis. Be to, sportuojant gerinama kraujotaka, oda stangrėja, organizmas lengviau atsigauna. Tiesa, pradėti reikėtų nuo mažesnio intensyvumo treniruočių, o pasiekus įprastą ritmą ir krūvį, prijungti ir modeliavimo treniruotes.

2018 10 05

Palikite komentarą