Dietistės konsultacija – sėkmingos mankštos link!

„Tai, ko siekiau – pasiekiau. Žinote, kas ypatingai vertė pasitempti? Kas vakarą gaunama Renatos SMS – „Kaip laikotės? Ką valgėte?“. Renata padėjo atsikratyti filosofinės krizės „Jau 40+“, ech…“ / Rūtos istorija

„Per 5 savaites, nuo 74 kg pasiekiau 65 kg ribą. Galiu laisvai užsisegti mažesnio dydžio džinsus. O puikų rezultatą vainikavo tai, kad beveik po 10 metų išdrįsau užsidėti bikinį :)“ / Rasos istorija

„Labai rekomenduoju!!!!! Ačiū, Renatai, kurios pagalba pavyko numesti nereikalingus kg!! Svarbiausia, kad po konsultacijų taisyklinga mityba tampa gyvenimo būdu!! Ačiū, Renata Jums labai!“ / Irena B.

Asmeniškam pokalbiui kviečia dietistė ir STIMULUS trenerė Renata Malinauskienė. Galima rinktis:

  • tik konsultaciją. Kaina  35 € (jei po konsultacijos nuspręsite rinktis pilną paketą, atskirai už pirmąją konsultaciją mokėti nereikės);
  • pilną paketą: konsultaciją + mitybos plano sudarymą + priežiūrą 5 savaites. Kaina  145 €. Per mėnesį dietistė gali „paimti“ tik 5 merginas!

Jūsų konsultaciją organizuosime treniruočių studijoje STIMULUS. Su Jumis susisieksime ir pasiūlysime galimus susitikimo laikus. Atkreipiame dėmesį, kad konsultacijos galimos tik darbo dienomis studijoje, laisvu nuo treniruočių laiku. Kilus klausimams, rašykite mūsų administratorėms rezervacija@stimulus.lt.

„Tai  komandinis darbas. Rezultatas  ne tik svorio kitimas. Dingsta kompleksai, atsiranda laisvumas, keičiasi garderobas, pagerėja savijauta ir sveikata, susiformuoja įgūdžiai savarankiškai valdyti savo norus, poreikius, maitinimąsi“,  į konsultaciją kviečia profesionali dietistė ir STIMULUS trenerė Renata Malinauskienė. Ji padės išsiaiškinti mitybos klaidas, aptars konkrečius tolimesnius veiksmus.

Kam skirta konsultacija?

Norinčioms suderinti mitybą ir mankštą sėkmingo rezultato link.

Moterys dažnai mano, kad viską žino ir laikosi įvairių dietų ir patarimų, tačiau ne visada tai „suveikia“. „Mankšta ir mityba yra puikus derinys, tik svarbu teisingai jį subalansuoti, o kartais  ir pakapstyti giliau. Gyvenimo būdo įpročiai slypi ne tik šaldytuve“,  šypsosi dietistė Renata.

5 savaičių planas: norinčioms keisti mitybos įpročius

Kaip Renata tikina, ji yra linkusi bendrauti su moterimis, kurios iš tikrųjų pasiryžusios ir apsisprendusios keisti savo maitinimąsi.

„Norint pasiekti geriausių rezultatų, išsiaiškiname darbo grafiką, asmens ir šeimos įpročius, svarstome galimybę gaminti ir ruošti maistą savarankiškai, kaupiame informaciją apie mėgstamus ir nemėgstamus produktus. Atsižvelgiant į tai, sudaromas maitinimosi planas visai savaitei. Kiekvienai dienai sudaromas racionas – patiekalai ir kiekis. Kartą per savaitę (ne dažniau!) būtina pasisverti. Vidutinė tokio ciklo trukmė  5 savaitės. Atsižvelgiant į pokyčius ir pageidavimus, meniu yra keičiamas“,  pasakojo specialistė.

Kodėl 5 savaitės? Nes per tokį laikotarpį geriau susiformuoja įpročiai bei įgūdžiai. Toks laikotarpis yra pakankamai optimalus savarankiškam darbui ateityje, geriau apdorojama ir įsimenama informacija. Visą šį laiką Renata su konsultuojamomis moterimis glaudžiai bendrauja, nes proceso metu kyla daug klausimų. Joms būtinas palaikymas ir paaiškinimai.

Kokia nauda?

Renata perspėja, kad konsultacija ar 5 savaitės priežiūros yra tik pakankamai ilgo kelio pradžia. Pradžia tokio gyvenimo, kuriame atsiras ERDVĖ HARMONIJAI.

„Patarimai nėra panacėja. Svarbu suvokti, kad tai komandinis darbas. Nebus abipusio pasitikėjimo – nebus rezultato,  tikina dietistė.  O rezultatas  tai ne tik svorio kitimas. Dingsta kompleksai, atsiranda laisvumas, keičiasi garderobas, pagerėja savijauta ir sveikata, susiformuoja įgūdžiai savarankiškai valdyti savo norus, poreikius, maitinimąsi. Tai tik fundamentalūs punktai, tačiau jie tampa varomąja jėga, siekiant dar geresnių rezultatų įvairiose srityse: daryti karjerą, priimti sudėtingus sprendimus, keisti aplinką, pradėti arba tęsti studijas, surasti gyvenimo partnerį ir t. t.“.

Konsultacijų specialistė: dietistė ir trenerė

Renata MalinauskienėRenata ir trenerė, ir dietistė! Paklausta, ar yra sporto ir mitybos formulė, moteris atsako: „Ji paprasta: mankšta ir mityba įtakoja emocijas, o teigiamos emocijos didžia dalimi lemia pasitenkinimą savimi ir gyvenimu. Sportuodami mes darome įtaką savo kūnui, todėl natūralu, kad skirdami daug dėmesio kūno formų tobulinimui, norėsime maitintis tinkamai ir deramai – juk kimšti į save netinkamą maistą tiesiog neracionalu. Kitaip tariant, tai yra Sizifo darbas, kai įdedama daug pastangų, o rezultatas nuplaukia dėl neteisingų sprendimų ir veiksmų“.

Renata visai nebijo dietologijos pavadinti savo svajonių mokslu. Iš tiesų dietologų pagalba reikalinga kiekviename žingsnyje, kasdien – formuojant maitinimosi įgūdžius restoranuose ar kavinėse, gelbėjant žmonių sveikatą ligoninėse ir sanatorijose ir t. t. Tačiau dietologas nėra kunigas, kuris pamokslauja. Dietologas tik padeda tikslingai ir racionaliai eiti tuo keliu, kurį žmogus pasirenka, norėdamas pakeisti savo mitybos įpročius, pagerinti sveikatą arba gyvenimo kokybę.

Dietistė perspėja  standartinių patarimų nėra ir negali būti, nes žmonės yra skirtingi, gyvena skirtingus gyvenimus, tad ir kiekvieno žingsniai gali būti saviti.