Harmoningos treniruotės

Kaip gi lieknėjame dėka harmoningų treniruočių?

  • „Deginame“ riebalus
    Atliekame mažo intensyvumo fizinius pratimus, aktyviai naudodamos deguonį (akcentuojame kvėpavimą). Tik tokio fizinio darbo metu yra „deginami“ riebalai. Svarbiausia – jokio prakaitavimo, staigių pratimų, skubėjimo, šuoliukų ar didelių svorių kilojimo.

    Atlikdamos aktyvius giluminių raumenų tempimo pratimus liekniname poodinį sluoksnį, geriname odos būklę. Formuojame raumenų „korsetą“ – proporcingas kūno formas ir taisyklingą laikyseną.

  • Suaktyviname medžiagų apykaitą
    Sumaniai ugdydamos raumens masę, skatiname greitesnį suvartotų maiste esančių medžiagų virsmą į energiją nei jų kaupimą kūne.
  • Pakeičiame valgymo įpročius
    Treniruotės šalina įtampą, vadinasi smegenyse išsiskiria endorfinai – hormonai, lemiantys gerą savijautą. Jausdamos mažiau streso, atsikratome blogo įpročio malšinti tai užkandžiais. Atsiranda natūralus noras rinktis lengviau virškinamą, gyvą, energijos suteikiantį maistą.