Jogos užsiėmimai

Jogos užsiėmimai su trenere Sigita Baušyte vyksta antradieniais 18.30 val. ir šeštadieniais 10:30 val., studijoje Konstitucijos pr. 6. Pirmą kartą? Registruokitės!

„Svarbu, kad išorė neužgožtų esmės. Jogos tikslas – gyventi laimingą ir turiningą gyvenimą, suvokti gyvenimo stebuklo paslaptis ir išsilaisvinti nuo visam tam trukdančių dalykų. Kaip apsirengę ir ką valgydami mes to pasieksime, nėra svarbu”, – teigia STIMULUS jogos mokytojos.

Išoriškai jogą matome kaip fizinius pratimus. Tai būdas, kaip kūną padaryti stipresniu, sveikesniu ir lankstesniu, gražiai atrodančiu – kūną, kuriame būtų patogu gyventi. Išdrįsę pažvelgti giliau, „sulaikome kvėpavimą” – prieš mus atsiveria nepaprastas atradimų kelias. Mintys, emocijos, viltys ir lūkesčiai – tampa tokiais pat valdomais objektais kaip raumenys, sausgyslės ir sąnariai. Kiekvienas, kuris reguliariai praktikuoja jogą, pajunta subtilų pasikeitimą savo požiūryje į gyvenimą.

Kokia nauda?

Jogos pratimų, asanų, dėka yra veikiamos visos žmogaus kūno endokrininės liaukos (pvz., skydliaukė, kasa, lytinės liaukos), balansuojama hormonų pusiausvyra organizme. Medicinos mokslas jau senai įrodė, kad nuo hormoninio fono mūsų organizme priklauso savijauta, nuotaika, skirtingų kūno sistemų darni veikla, kai kada svoris ir net charakteris.

Teisingai atliekant raumenų tempimą jogos asanose, šalinama įtampa raumenyse. Tai labai veiksminga siekiant išsivaduoti nuo nugaros skausmų, ypač sukeltų ilgalaikio sėdėjimo, netaisyklingos laikysenos, streso ar nejudraus gyvenimo būdo.

Jei jogos metu yra atliekami kvėpavimo pratimai, pranajama, praktikuojantys ne tik lavina ir stiprina kvėpavimo sistemą, bet semiasi ypatingų atradimų. „Mano patirtis šioje srityje rodo, kad kvėpavimo praktikos duoda tokios kokybės energiją, kuri visai nepanaši į iš maisto gaunamas jėgas, – pastebi jogos mokytoja Brigita. – Pranajama palaiko mumyse kūrybinę ugnį, skatina būti sąmoningesnius, padeda atsikratyti žalingų minčių ir būsenų.“

Praktikuojant jogą reguliariai, palaipsniui įgyjama judėjimo laisvė, lankstumas, ištirpsta nereikalingi kilogramai, mažiau sergame, pagerėja vidinė būklė, tampame energingesni ir kartu labiau atsipalaidavę.

Kam tinka?

Jogos gali mokytis kiekvienas – nepriklausomai nuo amžiaus, ūgio, lankstumo ar sveikatos. Joga gali užsiiminėti ir jauni, ir seni, turintys per didelį svorį, tik pradedantys sportuoti, nėščios ar pagimdžiusios moterys – ji tinka ir padeda visiems. Be to, kiekvieną pozą galima pritaikyti savo poreikiams, atlikti ją pagal individualius gebėjimus ir pasiekti maksimalų rezultatą. Joga ypač tinka nemėgstantiems aktyvių užsiėmimų, ieškantiems vidinės ramybės ir atsipalaidavimo.

Kokios įžymybės praktikuoja jogą?

Gwyneth Paltrow, Sting, Ricky Martin, Madonna, Meg Ryan, Jennifer Anniston, Jenny McCarthy, Geri Halliwell, Reese Witherspoon, Halle Berry, Jessica Biel, Charlie Sheen, Christy Turlington, Oprah Winfrey, Jane Fonda, Tina Turner, Cameron Diaz, Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker, Barbara Streisand, Raquel Welch, Jamie Lee Curtis ir daugelis kitų.

Daugiau apie jogą skaitykite ir komentuokite STIMULUS dienoraštyje