Joga

Joga nuramina protą ir efektyviai stiprina kūną. Praktika yra pakankamai intensyvi, todėl tinka norintiems sulieknėti.

Jogų praktikų įvairovė stebina savo gausumu. Stimulus treniruočių studijoje stengėmės sujungti proto nuraminimą su intensyvesniu kūno darbu bei giliu atsipalaidavimu, tempimu. Panašu, kad mums pavyko ;). Mūsų jogos stiliaus pagrindas – aštangos joga, vystanti jėgą ir lankstumą, palaikanti raumenų tonusą, gerinanti sąnarių paslankumą. Pačios aštangos šioje jogoje, kaip teigia trenerė Renata Malinauskienė, yra apie 50 proc. Visa kita – jos pačios, ilgametės praktikos ir mokymosi Indijoje, kūryba bei improvizacija.

„Man labai labai patiko!! Naujas šviežias nusiraminimo ir valandėlės tik sau gūsis STIMULUS treniruočių tarpe. Ne per sudėtinga, švelnu, ramu, tiek, kiek norisi, kiek pavyksta, o pavyksta vis daugiau! Koncentracija, įsitraukimas, tempimai ir atsipalaidavimas. Ir koks malonus tas jausmas žiūrėt į save ne veidrodyje! Idealus mankštos variantas pertraukėlei tarp darbų, labai rekomenduoju!:)“ – dalijasi jogoje apsilankiusi Rūta.

Kokia šios jogos nauda?

Sistemingas kvėpavimas ir judėjimas kartu suaktyvina ir gerina kraujotaką. Skystesnis ir deguonimi prisotintas kraujas cirkuliuoja lengviau, praktika tampa lengva, įšilęs kūnas paslankus.

Jogos užsiėmimo metu emociškai pailsima, dingsta įtampa kūne ir galvoje – praktika energizuoja ir atgaivina. Tai efektyvi antistresinė priemonė šiuolaikiniam žmogui kasdienai.

Kam tinkama?

Šios jogos stiliaus praktika pritaikoma įvairaus amžiaus, pajėgumo, lankstumo ar svorio žmonėms.

Nuotraukos Jaroslavo Stankevičiaus.