STIMULUS komanda

Gintare PivoriūtėGintarė Pivoriūtė

Kalanetikos ir pilateso trenerė

Žr. Gintarės sėkmės istoriją :)

Trenerės Gintarės meilė sportui, ko gero, buvo „įskiepyta” dar vaikystėje: senelis – buvęs slidininkas bei kūno kultūros mokytojas, mama – taip pat mokytoja, kvadrato trenerė, treniravusi geriausius Vilniuje mokinukus, brolis – plaukikas. Gintarė savo sportinį kelią pradėjo meninės gimnastikos salėje. „Ilgametės treniruotės ir baigta Vilniaus gimnastikos mokykla atnešė nemažų pasiekimų, tačiau kaip ir visuose profesionaliuose „sportuose”, metas baigti karjerą ateina anksti, o įgūdžių paleisti vėjais nesinorėjo”, – pasakoja trenerė.

2008–2010 metais ji šoko krepšinio palaikymo komandoje, o 2011 metais sukūrė savo. Nuo 2012 m. pradėjo dirbti trenere – vesti kalanetikos, body flex užsiėmimus, ėmė gilinti žinias trenerių seminaruose. Nuo 2014 m. Gintarė veda ir pilateso treniruotes – „supratau, kiek daug naudos ir prevencijos nugaros skausmui jose”, teigia ji. Tačiau visa tai – tėra Gintarės hobi. Ji – medicinos magistrantė, šiuo metu dirbanti šeimos gydytoja rezidentė.

„Noras padėti ir suprasti žmones visada mane veda į priekį. Treniruotės yra malonumas, kuriame esu laiminga matydama žmones, kurie rūpinasi savo savijauta. Kartais esu griežtoka, ciniška, mėgstu kai manęs klauso, tačiau nebijokite! Man labai rūpi kiekviena ateinanti moteris, norisi kad visos galėtume pasiekti optimaliausio rezultato iš mankštų :) Į mane visada galima kreiptis bet kokiu klausimu, mielai atsakysiu”, – entuziastingai priduria Gintarė.

Gintare Pivoriūtė

Paklausta, kam skiria laisvą laiką, ji ima vardyti labai jaukius ir paprastus malonumus: „Mėgstu planuoti keliones, keliauti, pažinti svetimas kultūras, negaliu atsispirti pieniškam šokoladui ir dieniniam miegui.”

Kam moterims reikalinga mankšta?

„Ji suteikia fizinį ir emocinį pasitenkinimą, stimuliuoja laimės hormonų, endorfinų, gamybą, suteikia energijos, leidžia pasitikėti bei pamilti savo kūną, suvokus, kiek daug jis gali judėdamas. Mankšta yra geriausia prevencija daugumai ligų. Tuo pačiu gražėja mūsų kūno formos, skaistėja veidas, išsitiesia sulinkusi nugara ir tvirčiau einame per gyvenimą,” – sako trenerė, kviesdama į harmoningąsias treniruotes.

Gintarė ir STIMULUS:

2014 04 24 | Mano pečiai įsitempia savaime. Kaip juos atpalaiduoti?
2014 03 21 | Kalanetika: kada mankštintis galima, o kada ne?
2014 03 03 | Kaip „susitvarkyti” pilvuką po gimdymo?
2014 02 13 | Noriu greičiau tapti lankstesnė. Kaip temptis taisyklingai?
2013 11 22 | Spalvingoji mankšta vien iš STIMULUS trenerių!
2013 11 22 | Asmeninė fotosesija
2013 08 09 | 
Diena SAU ir mankšta prie VILLON’o
2013 10 10 | Po kalanetikos treniruotės išlieti prakaito lašai ir mamų šypsenos: „Buvo verta!” / Mamyciuklubas.lt
2013 10 05 | Rytinė Gintarės kalanetikos mankšta / LTV laida „Labas rytas”
2012 09 06 | Harmoninga mankšta ant EUROPOS stogo su Gintarėmis ir Diana