Kūno balanso treniruotės

Vyksta įvairiu laiku – žr. užsiėmimų tvarkaraštį. Pirmą kartą? Registruokitės!

Kas sugalvojo balanso treniruotes?

XX a. 7-jame dešimtmetyje kūno balanso (angl. „body balance“) treniruočių rūšį atrado žymusis Naujosios Zelandijos atletas Leslie Roy Mills. Tai unikali mind-body tipo treniruočių programa, kuri apima geriausius elementus tokių senovės mokslų, kaip joga ir tai chi bei tokių moderniųjų metodikų, kaip Pilates, Feldenkrais ir Stretching.

Kokia nauda?

Balanso treniruotės veikia ir subalansuoja visas kūno dalis. Treniruotės metu išjudinami stuburo sąnariai, palaikomas jų lankstumas – mažinami skausmai ir didinama judėjimo laisvė. Ypač veikiamas yra pilvo presas ir nugaros raumenys, kas palaiko taisyklingą laikyseną. Lėtas tempimas sumažina ir skausmą nuo pasitempimo. Užsiėmimų dėka padidėja plaučių apimtis, kas pagerina kvėpavimo sistemos funkcionavimą.

Pratimai derinami su lėta raminančia muzika, leidžia atsipalaiduoti, nuima nervinę įtampą, sumažina streso simptomus, suteikia energijos bei subalansuoja visą nervinę sistemą.

Kas atliekama užsiėmimo metu?

Šiame užsiėmime, skirtingai nei kitose treniruotėse, panaudojami nestabilūs paviršiai, ant kurių atliekant pratimus lavėja pusiausvyra,  stiprinamos smulkiosios raumenų grupės, stabilizuojančios stuburo ašį, nugarą.

Tai dinamiškas užsiėmimas, kurio metu atliekami įvairus funkciniai, pilates, jogos, tempimų pratimai, apimantys tiek sagitalinę, tiek frontalinę, tiek skersinę plokštumas. To pasekoje visapusiškai apkraunami  kūno raumenys (ypač šlaunų, sėdmenų, nugaros, pilvo preso ir pečių lanko),  gerinamas sąnarių paslankumas, raumenų elastingumas, plastiškumas ir koordinacija. Didelis dėmesys teikiamas teisingam kvėpavimui.

Kam tinka?

Užsiėmimai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasiruošimo lygio žmonėms.