Mamyčių mankšta: kalanetika

Kalanetikos užsiėmimai, kuomet galima atsinešti vaikutį kėdutėje, vyksta pirmadieniais ir trečiadieniais, 15:30 val., studijoje Konstitucijos pr. 6. Pirmą kartą? Registruokitės!

Tai įprastinė kalanetikos mankšta, į kurią kviečiamos „jauniausios” mamytės, t. y. su pačiais mažiausiais leliukais”. Pabūkite valandėlę kartu – efektyvi mankšta jums, poilsis greta mamos jūsų atžalėlei!

Jei vaikutis neplanuotai pasiglemžtų visą mamos dėmesį ir tektų išskubėti namo treniruotei dar neįpusėjus, treniruotės „nenuskaičiuosime“ ir lauksime sugrįžtant į kitą užsiėmimą.

Kuo naudinga kalanetika mamytėms?

  • padidina makšties ir pilvo sienelės tamprumą;
  • atpalaiduoja ir masažuoja vidaus organus;
  • gerina lankstumą ir kraujotaką;
  • formuoja taisyklingą laikyseną – atpalaiduoja nugarą, sprandą, pečius.

Kalanetikos mankštoje didelis dėmesys skiriamas dubens dugno raumenų stiprinimui. Šie raumenys  – plaštakos dydžio ir storio raumenų raizginys, jungiantis gaktikaulį ir uodegikaulį bei vieną sėdynkaulį su kitu – turi didžiulę reikšmę taisyklingai griaučių / nugaros padėčiai, o integruoti į mankštą – ženkliai padidina jos efektyvumą.

Tinkamai išlavinus dubens dugną, pilvas tampa įtrauktas, nugara – tiesi, kojos – grakščios, judesiai – lengvi ir koordinuoti.

Dailinančioms kūno linijas

… patiks žinia, kad treniruojant giluminius dubens dugno raumenis:

  • plokštėja pilvas, liemuo tampa tiesus (tempiami ir sužadinami giliai esantys pilvo raumenys);
  • „užpakaliukas“ tampa daug apvalesnis (susiejami sėdmenų raumenys);
  • stangrėja šlaunys ir jų oda (natūraliai aktyvinami šlaunų raumenys);
  • nyksta „jojiko kelnės“ ir celiulitas (koreguojama kojų ašis).

Tvirti ir naudojami dubens raumenys neleidžia per anksti pasenti. Kaulinis dubuo lieka paslankus, taip išvengiama traumų ir nusidėvėjimo (uodegikaulio, kryžkaulio, klubo sąnarių ir šlaunikaulio kaklelio). Aktyvus dubens dugnas saugo nuo daugybės vadinamųjų civilizacijos ligų – nugaros skausmų, šlapimo nelaikymo, žarnyno vangumo, vidaus organų suglebimo ir nusileidimo, sustiprina seksualinio gyvenimo pojūčius.

Kam tinkama mankšta?

  • Neseniai gimdžiusioms moterims
  • Besiruošiančioms motinystei (ketinančioms pastoti)
  • Visoms, norinčioms sustiprinti savąjį moteriškumą, trokštančioms gyvybingesnių pojūčių intymaus gyvenimo padangėje.

Daugiau patarimų žr. mūsų straipsniuose dienoraštyje