35 minučių MODELIUOJAMOJI treniruotė: lieknina ir dailina moteriškąsias linijas

Vyksta įvairiu laiku – žr. užsiėmimų tvarkaraštį. Pirmą kartą? Registruokitės!

Modeliuojamoji treniruotė – nenuobodi ir dinamiška, tinkama skubančioms moterims, kurios nori padailinti būtent problemines vietas. Tai užsiėmimas, skirtas koreguoti ir formuoti figūrą, lieknėjant ir kartu pabrėžiant moteriškąsias linijas ir linkius. „Trys kartai per savaitę, trys mėnesiai – ir rezultatas akivaizdus!“, – tikina mūsų trenerės.

Kuo ypatinga modeliuojamoji treniruotė?

Ji žymiai intensyvesnė už įprastas, pratimai skirti tik sėdmenims, šlaunims, šonams ir pilvo raumenims (vadinamoji „anticeliulitinė“). Derinamos įvairios technikos vienoje treniruotėje: ir pulsavimo, ir plačių amplitudžių judesiai, tempimo pratimai, todėl efektyviau treniruojami gilieji ir paviršiniai šių kūno dalių raumenys.

Pratimai kartojami dažniau ir intensyviau, mažiau ilsimasi, o pabaigoje atliekami tempimo pratimai, skirti ištempti dirbančius raumenis. Tam tikro tempo ir intervalų išlaikymas treniruotės metu leidžia pasiekti pulsą, kurio metu geriausiai „deginami“ riebalai (pvz., 220 – 30 (amžius) = 190 x 65 % = 123,5 ir 190 x 75 % = 142,5. Taigi optimalus pulsas gaunamas tarp 120-140 k./min).

Ar tokia treniruotė tinkama norinčioms atgauti formas po nėštumo ir gimdymo?

Tinkama, nes per ją stipriname nusilpusius raumenis. Be to, sportuojant gerinama kraujotaka, oda stangrėja, organizmas lengviau atsigauna. Tiesa, pradėti reikėtų nuo mažesnio intensyvumo treniruočių, o pasiekus įprastą ritmą ir krūvį, prijungti ir modeliavimo treniruotes. Ir nėštumo metu, ir vėliau verta prisiminti nugaros stiprinimo pratimus.

Kaip treniruotė padeda koreguoti, pvz., „kriaušės“ figūrą?

Ši treniruotė tinkama visoms, norinčioms išryškinti tai, ką gamta davė, ar be skalpelio įsikišimo pakoreguoti tai, ko gamta galbūt davė kiek per daug :). Visos esame skirtingos ir turime skirtingas kūno formas, vienos –  „kriaušės“, kitos – „obuoliai, bananai arba smėlio laikrodžiai“. Kaip žinoma, kūno tipą lemia paveldėjimas ir hormoniniai veiksniai, tačiau aplinka (judesys ir mityba) yra 50 % to, ką galime keisti. Todėl proporcijas koreguoti galima, išryškinant raumenukus ir mažinant poodinį riebalinį sluoksnį.

Ar modeliavimo treniruotė padeda mažinti celiulitą?

Kiekviena treniruotė padeda kovoti su celiulitu, nes judėjimas skatina kraujotaką ir medžiagų apykaitą, o tai aktyvina poodinių riebalų naudojimą. Poveikį sustiprina suderinta mityba, masažai.

Kokia mityba padėtų sustiprinti treniruotės poveikį?

Kas nori dar geresnių rezultatų, verta atsisakyti kofeino, alkoholio turinčių produktų, gazuotų gėrimų, mažinti druskos ir cukraus vartojimą, vengti miltinių ir saldžių pieno produktų. Pamėgti gerą miegą, matės arbatą ir žalias lapines daržoves.

Aprašymą parengė: Rimantė Gasparaitienė, Gintarė Pivoriūtė ir Renata Malinauskienė.