Būsimoms mamytėms: nėščiųjų „Pilates” mankšta

Vyksta pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais, 10:30 val., studijoje Konstitucijos pr. 6., bei antradieniais ir ketvirtadieniais, 10:00 val., studijoje Aguonų g. 12. Mankšta trunka 50 min. Pirmasis („bandomasis”) kartas - 19 Lt / 5,50 €. Lankant 8 k. / mėn. – 199 Lt / 57,63 €.  Pirmą kartą? Užpildykite anketą apačioje.

Laukiantis kūdikio, pasislenka kūno pusiausvyros centras – atsiranda laikysenos pokyčių, skauda nugarą ir apskritai tampa sunku tiesiog jaustis patogiai. Dažnai ima trūkti jėgų, „užpuola“ permainingos nuotaikos… Nėščiųjų mankšta ne tik sustiprina fiziškai, bet ir harmonizuoja bendrą savijautą. 

Daugiau fotosesijos akimirkų
Daugiau patarimų žr. mūsų straipsniuose dienoraštyje

Be to, kryptingai ruošiamasi gimdymui – stiprinamas ir gerinamas reikalingų raumenų (pilvo, dubens dugno) ir raiščių (tarpvietės) elastingumas, sąnarių paslankumas, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Sustiprėję atraminiai raumenys sumažina įtampą nugaros, šonkaulių, viršutinėje krūtinės, kaklo ir pečių srityje, atsiranda daugiau energijos ir žvalumo.

Rami muzika, jauki atmosfera, dėmesys kvėpavimui ir atsipalaidavimo pratimai reguliuoja nuotaikų kaitą, padeda atrasti ir palaikyti vidinę ramybę ir džiugiai laukti savojo stebuklo atėjimo.

Jūsų pilvukais rūpinsis profesionali kineziterapeutė, 20 metų darbo patirtį su suaugusiais ir vaikais turinti, 2-jų dukrų mama „Pilates” trenerė Eglė Urbonavičienė. Užkrečiantis trenerės Eglės gyvybingumas jau daug metų įkvepia ir skatina besilaukiančias nenustoti rūpintis savimi, kuomet moters kūnas ypač reikalauja atidaus dėmesio.

Nėštukių atsiliepimai

Man labai patiko lankytis pas Eglę. Patiko pati sistema – pajudėdavo visos raumenų grupės, kiekvienas slankstelis ir kaulelis, ir viskas vyko ramiai, be skubėjimo, malonioje muzikoje ir atmosferoje. Paskutiniais nėštumo mėnesiais jie gelbėdavo nuo apsunkimo, jausdavausi energinga.” Erika

„Ką tik grįžau iš kursų nėščiosioms, kur viena iš temų buvo – judėjimo svarba nėštumo metu. Mums rodė filmuką, kokius pratimus turi daryti besilaukiančios mamytės. Tiesą pasakius, nieko naujo ten nepamačiau, nes visus tuos pratimus jau praktiškai buvau išbandžiusi STIMULUS studijoje :)” Gina

Ar mankštintis yra saugu?

Jei nėštumo eiga nekomplikuota, taip, mankštintis yra saugu. Nereikia atsisakyti judesio saugant savo vaisių. Tiesiog pasikeitus kūno formoms reikia šiek tiek prisitaikyti. Labai svarbu tinkama trenerio priežiūra, parinkti krūviai, taisyklinga laikysena. Tačiau prieš imantis mankštos, pasitarkite su savo gydytoja ir atvykite gavusi jos leidimą.

Nuo kada galima pradėti?

Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 4-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Svarbu, kad jos taipogi jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija – nyksta vangumas, pykinimas, atsiranda daugiau jėgų, kurių kaip tik ir prireiks mankštos metu.

Į ką turiu atkreipti dėmesį treniruotės metu?

Mankštos metu reikia nuolat sekti savo savijautą: ar nesvaigsta galva, nemuša karštis, niekur neskauda. Pajutus bet kokį silpumą, svaigumą, reikia sustoti: gal būt judate per intensyviai – stabtelkite pailsėti tiek, kiek norisi; gal būt jūsų padėtis netaisyklinga – pradėkite pratimą iš naujo ar pasidėkite pagalvėlę, kad būtų patogiau. Visada pasitarkite su trenere. Pajutus rimtesnius pokyčius, mankštos lankymą sustabdykite – reiktų kreiptis į gydytoją ir išsiaiškinti priežastis.

Būtina nepamiršti vandens – išgerti po stikline prieš, per ir po treniruotės. Sveikintina mankštintis reguliariai. Tvarkinga rutina nėščiosios organizmui yra kur kas geriau nei chaotiškas ramybės ir aktyvios fizinės veiklos periodų kaitaliojimas.

Linkime malonių atradimų ir pasilikti su mankšta tiek prieš”, tiek po”… ;)