35 minučių stipri PILVO PRESO raumenų treniruotė, arba Press Express!

Vyksta įvairiu laiku – žr. užsiėmimų tvarkaraštį. Pirmą kartą? Registruokitės!

Tai trumpa, bet stipri treniruotė pilvo preso raumenukams. Saugu nugarai, efektyvu lieknėjant ar po gimdymo. „Ir jokių burzgiančių ar besimakaluojančių TV parduotuvių aparatų :). Tereikia tik Jūsų noro bei kilimėlio“, – į treniruotes kviečia STIMULUS trenerės.

Kiekvienos treniruočių programos vienas iš būtinųjų elementų – pratimai pilvo presui. Tik tuomet galima suformuoti išties proporcingas, tvirtas ir gražias kūno linijas. Atliekant pratimus pilvui, svarbiausia ne jų trukmė, o intensyvumas. Tuomet kūnas priverčiamas „sudeginti“ daugiau kalorijų ir vartoti sukauptas „atsargas” kaip energijos šaltinį – to ir tereikia.

Mankšta puikiai tinka taupančioms laiką bei:

Kodėl svarbūs stiprūs pilvo raumenys?

Treniruotas pilvo presas svarbus ne tik estetiniu požiūriu:

  • Kartu su diafragma (nevalingai dirbančiu kvėpavimo raumeniu), pilvo preso raumenys palaiko vidinį spaudimą pilvo ertmėje. Prilaiko pilvo vidaus organus.
  • Padeda išlaikyti taisyklingą stuburo padėtį ir mažina slankstelių apkrovą. Tuo pačiu išlaikant šių raumenų tonusą, pagražėja laikysena ir eisena.
  • Pilvo raumenys susitraukdami skatina žarnyno peristaltiką, padeda palengvinti obstipacijos, pilvo pūtimo simptomus. Taip pat aktyvinama skrandžio veikla, pagreitėja skrandžio evakuacija, todėl greičiau vyksta virškinimo procesas.
  • Dalyvauja šlapinantis, todėl mažėja šlapimo pūslės uždegimo tikimybė, nes ji ištuštinama efektyviau.
  • Ypač svarbūs pilvo raumenys gimdymo, stangų metu padeda greičiau ir efektyviau išstumti vaisių. Taip pat gerą tonusą turėję, treniruoti raumenys greičiau jį atgauna po gimdymo, ne taip pažeidžiama pilvo siena.

Kaip treniruotis saugiai?

Treniruojant pilvą tolygiai turime treniruoti ir nugaros raumenis, kad nebūtų disbalanso, kuris skatintų kūprintis, lenktų stuburą per stipriai į priekį. Taip pat su pilvo raumenų treniruotėmis nereikėtų persistengti nėščiosioms, moterims, kurios mažiau negu prieš 6 mėnesius pagimdė, turėjusios mezenterinių kraujagyslių problemų, trombozių. Taip pat atsargiau ir mažesnėmis amplitudėmis dirbti reikia žmonėms su nugaros, stuburo problemomis. Esant šlapimo nelaikymo sutrikimams svarbu pirma sustiprinti dubens dugno ir tarpvietės raumenis ir tik tada imtis pilvo preso mankštos. O norint tiesiog išryškinti pilvuką, labai svarbu mityba, sako saldumynų megėjos :).

STIMULUS kviečia išbandyti naują, koncentruotą mankštos receptą – pusvalandį išskirtinio dėmesio Jūsų talijai!

Aprašymą parengė: Gintarė Trainavičienė ir Gintarė Sutkaitė.