Screenshot 2019-11-20 at 16.40.34.png

Joga

Jogų praktikų įvairovė stebina savo gausumu. Stimulus treniruočių studijoje stengėmės sujungti proto nuraminimą su intensyvesniu kūno darbu bei giliu atsipalaidavimu, tempimu. Panašu, kad mums pavyko ;). Mūsų jogos stiliaus pagrindas – aštangos joga, vystanti jėgą ir lankstumą, palaikanti raumenų tonusą, gerinanti sąnarių paslankumą. Pačios aštangos šioje jogoje, kaip teigia trenerė Renata Baliukevič, yra apie 50 proc. Visa kita – jos pačios, ilgametės praktikos ir mokymosi Indijoje, kūryba bei improvizacija.

nauda

Sistemingas kvėpavimas ir judėjimas kartu suaktyvina ir gerina kraujotaką. Skystesnis ir deguonimi prisotintas kraujas cirkuliuoja lengviau, praktika tampa lengva, įšilęs kūnas paslankus.

Jogos užsiėmimo metu emociškai pailsima, dingsta įtampa kūne ir galvoje – praktika energizuoja ir atgaivina. Tai efektyvi antistresinė priemonė šiuolaikiniam žmogui kasdienai.

Praktikos metu lavinamas kūno lankstumas, atliekamos statinės ir dinaminės tempimų variacijos.

kam tinka

Šios jogos stiliaus praktika pritaikoma įvairaus amžiaus, pajėgumo, lankstumo ar svorio žmonėms.

Vis tik į jogos grupę kviečiame registruotis tik susipažinusius su ashtanga joga. Tai galite padaryti asmeninės treniruotės metu.

©2019 by Stimulus. Proudly created with Wix.com