kineziterapine2.jpg

Kineziterapinė mankšta

Užsiėmimo metu pagrindinis dėmesys bus skiriamas toms raumenų grupėms, kurios linkusios atsipalaiduoti ir kurias būtina stiprinti, bei toms, kurios linkusios įsitempti

nauda

Kineziterapinės mankštos metu įvairūs tempimo pratimai taikomi norint išvengti:

  • nuovargio pečių juostoje,

  • diskomforto nugaros srityje,

  • tinkamo raumenų elastingumo išlaikymui.


Naudojant papildomas mankštos priemones, treniruotės metu didelis dėmesys skiriamas:

  • giliųjų raumenų stiprinimui,

  • jų įštvermės didinimui,

  • statinei ir dinaminei pusiausvyrai,

  • taisyklingos laikysenos gerinimui.


Po treniruotės pajausite visą kūną užliejantį atpalaiduojamąjį poveikį.

kam tinka

Ypač aktualu žmonėms, kuriems netaisyklinga laikysena neretai susiformuoja dėl to, kad jie didžiąją savo laiko dalį praleidžia ne tik sėdėdami netaisyklingai (susikūprinus), bet ir nesilaiko ergonominių padėčių.

©2019 by Stimulus. Proudly created with Wix.com