©2019 by Stimulus. Proudly created with Wix.com

Screenshot 2019-11-18 at 13.11.17.png

Modeliuojamoji treniruotė

Modeliuojamoji treniruotė – nenuobodi ir dinamiška, tinkama skubančioms moterims, kurios nori padailinti būtent problemines vietas. Tai užsiėmimas, skirtas koreguoti ir formuoti figūrą, lieknėjant ir kartu pabrėžiant moteriškąsias linijas ir linkius. „Trys kartai per savaitę, trys mėnesiai – ir rezultatas akivaizdus!“, – tikina mūsų trenerės.

nauda

Ji žymiai intensyvesnė už įprastas, pratimai skirti tik sėdmenims, šlaunims, šonams ir pilvo raumenims (vadinamoji „anticeliulitinė“). Derinamos įvairios technikos vienoje treniruotėje: ir pulsavimo, ir plačių amplitudžių judesiai, tempimo pratimai, todėl efektyviau treniruojami gilieji ir paviršiniai šių kūno dalių raumenys.

Pratimai kartojami dažniau ir intensyviau. Tam tikro tempo ir intervalų išlaikymas treniruotės metu leidžia pasiekti pulsą, kurio metu geriausiai „deginami“ riebalai. Treniruotės metu atliekami ir tempimo pratimai, skirti pratempti dirbusius raumenis, atsipalaiduoti.

Kiekviena treniruotė padeda kovoti su celiulitu, nes judėjimas skatina kraujotaką ir medžiagų apykaitą, o tai aktyvina poodinių riebalų naudojimą. Poveikį sustiprina suderinta mityba, masažai.

kam tinka

Ši treniruotė tinkama visoms, norinčioms išryškinti tai, ką gamta davė, ar be skalpelio įsikišimo pakoreguoti tai, ko gamta galbūt davė kiek per daug :). Visos esame skirtingos ir turime skirtingas kūno formas, vienos –  „kriaušės“, kitos – „obuoliai, bananai arba smėlio laikrodžiai“. Kaip žinoma, kūno tipą lemia paveldėjimas ir hormoniniai veiksniai, tačiau aplinka (judesys ir mityba) yra 50 % to, ką galime keisti. Todėl proporcijas koreguoti galima, išryškinant raumenukus ir mažinant poodinį riebalinį sluoksnį.

Tinkama norinčioms atgauti formas po nėštumo ir gimdymo, nes per ją stipriname nusilpusius raumenis. Be to, sportuojant gerinama kraujotaka, oda stangrėja, organizmas lengviau atsigauna. Tiesa, pradėti reikėtų nuo mažesnio intensyvumo treniruočių, o pasiekus įprastą ritmą ir krūvį, prijungti ir modeliavimo treniruotes.