©2019 by Stimulus. Proudly created with Wix.com

Screenshot 2019-11-18 at 12.59.44.png

Nėščiųjų mankšta

Laukiantis kūdikio, pasislenka kūno pusiausvyros centras – atsiranda laikysenos pokyčių, skauda nugarą ir apskritai tampa sunku tiesiog jaustis patogiai. Dažnai ima trūkti jėgų, „užpuola“ permainingos nuotaikos… Nėščiųjų mankšta ne tik sustiprina fiziškai, bet ir harmonizuoja bendrą savijautą

nauda

Kryptingai ruošiamasi gimdymui - stiprinamas ir gerinamas reikalingų raumenų (pilvo, dubens dugno) ir raiščių (tarpvietės) elastingumas, sąnarių paslankumas, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema.


Sustiprėję atraminiai raumenys sumažina įtampą nugaros, šonkaulių, viršutinėje krūtinės, kaklo ir pečių srityje, atsiranda daugiau energijos ir žvalumo.

Rami muzika, jauki atmosfera, dėmesys kvėpavimui ir atsipalaidavimo pratimai reguliuoja nuotaikų kaitą, padeda atrasti ir palaikyti vidinę ramybę ir džiugiai laukti savojo stebuklo atėjimo.

kam tinka

Jei nėštumo eiga nekomplikuota, mankštintis yra rekomenduojama. Nereikia atsisakyti judesio saugant savo vaisių. Tiesiog pasikeitus kūno formoms reikia šiek tiek prisitaikyti. Labai svarbu tinkama trenerio priežiūra, parinkti krūviai, taisyklinga laikysena. Tačiau prieš imantis mankštos, pasitarkite su savo gydytoju.

Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 4-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mama jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Svarbu, kad jos taipogi jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija – nyksta vangumas, pykinimas, atsiranda daugiau jėgų, kurių kaip tik ir prireiks mankštos metu.