©2019 by Stimulus. Proudly created with Wix.com

michal-parzuchowski-2Br1-sYtkX8-unsplash

Kūdikių, vaikų ir paauglių raida bei fizinis aktyvumas

Data - sausio 17 d., penktadienį, 18 val.

Trukmė - 3 val. (su pertraukėle užkandžiams).

Kaina - nemokamai.

Pastaba: projektas „Teorinių ir praktinių renginių organizavimas treniruočių studijoje Stimulus“ bendrai finansuojamas valstybės Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.

problema

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis 81 proc. vaikų ir jaunuolių (5-17m.) pasauliniu mastu yra nepakankamai fiziškai aktyvūs bei neatitinka net minimalių fizinio aktyvumo rekomendacijų. Fizinis aktyvumas – itin svarbus faktorius, tiesiogiai veikiantis jauno žmogaus fizinę bei psichoemocinę sveikatą, socialinę gerovę ir išorinės aplinkos veiksnius. Tad pastarųjų metų mokslinių tyrimų dėmesys sutelktas į fizinio aktyvumo ir kognityvinių funkcijų sąveiką, o taip pat ir socialinių bei asmeninių faktorių poveikį fiziniam aktyvumui. Jaunuolių bei mokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo stoka tiesiogiai koreliuoja su fizinėmis, psichologinėmis, kognityvinėmis ir socialinėmis funkcijomis bei gali tapti ateityje kylančių sveikatos problemų pagrindu.

gilinsimės

  •  Raida kūdikystėje.

  • Vaikystės periodo fiziniai ypatumai.

  • Paauglio ir jaunuolio fizinė sveikata.

Seminaro metu taip pat aptarsime:

  • svarbiausius raidos etapus  kūdikystėje, vaikystėje ir paauglystėje,

  • fizinio aktyvumo naudą bei sąsajas su psichoemocine būkle,

  • mažo fizinio krūvio bei traumų sąlygotas problemas (viršsvorį, judamojo aparato sutrikimus, intensyvaus sporto pasekmes, motorinės kontrolės vystymosi sutrikimus, psichoemocines būklės pokyčius) ir jų sprendimo būdus.

Diskutuosime apie praktinį pritaikymą, motyvaciją ir tikslingą fizinį aktyvumą.

Mokslinę literatūrą ir medicinos mokslo atradimus susiesime su gyvenimiška patirtimi, kasdiene praktika ir šių dienų aktualijomis.

apie lektorę

Kineziterapeutė Ramutė Jonušaitė, paprašyta prisistatyti jos dar nepažįstantiems, dalijasi:

„Esu kineziterapeutė bei anatomijos dalyko mokytoja, tad nuolatos gilinu žinias ir įgūdžius. Sveikatos mokslų studijos suteikia galimybę derinti aiškiai struktūrizuotą teorinį pagrindą kartu su interpretacijos laisve bei asmeniniais gebėjimais. Nuoširdžiai tikiu, kad fizinė sveikata tiesiogiai sąveikauja su psichologine gerove, tad pedagoginėje ir praktinėje veikloje stengiuosi analizuoti abipusį ryšį. Šiandieninėje informacijos gausoje gebėjimas atsirinkti bei sąmoningai analizuoti ir taikyti sveikatos stiprinimo principus tampa kiekvieno, tame tarpe ir jauno žmogaus, asmeniniu iššūkiu. Tad kviečiu pasimatyti, padiskutuoti ir aptarti  vaikų bei jaunuolių fizinio aktyvumo svarbą.“

Ramutė Jonušaitė:

  • 2015-2019m. kineziterapijos bakalauro studijos Vilniaus universitete.

  •  2019 m. – Pedagoginių-psichologinių žinių kursai.

  •  2016 m. – Asmeninių, socialinių ir profesinių įgūdžių lavinimo ir tobulinimo kursai.