IMG_9121_edited.jpg

Pilates

Tai giliųjų (laikysenos) raumenų treniruotė.

Mankštinantis akcentuojamas žmogaus kūno centras – nugaros ir pilvo raumenys, kuriamas "raumeninis korsetas”. Stuburas stabilizuojamas neutralioje padėtyje, ugdoma taisyklinga pečių juostos padėtis. Vienu metu veikiančių raumenų grupių skaičius maksimalus. Pasiekiama ideali apkrovos ir atsipalaidavimo pusiausvyra.

nauda

  • Fizinių savybių lavinimas: jėga, lankstumas, koordinacija, greitis, ištvermė. 

  • Gerėja kūno kontrolė.

  • Išmokstama teisingo raumenų aktyvavimo.

  • Koreguojama laikysena.

  • Gerėja vidinių organų funkcionavimas.

  • Stiprinami dubens dugno raumenys.

  • Pagerėja pusiausvyra.

  • Dėl treniruotei būdingo kvėpavimo pagerėja fizinė ir psichologinė sveikata. 

  • Išlavėja gebėjimas susikaupti ir susikoncentruoti.

  • Atsipalaiduojama, sumažėja įtampa.

  • Išlaikoma raumenų ir kaulų struktūros optimali būsena.

kam tinka

Pilates treniruotės rekomenduojamos visiems:

  • vaikams,

  • suaugusiems,

  • vyrams ir moterims,

  • jau treniruotiems žmonėms ir

  • pradedantiesiems.


Treniruotės ramina ir atpalaiduoja. 


Ypač tinka žmonėms, nemėgstantiems judrių, daug ištvermės reikalaujančių pratybų.


Tai viena iš saugiausių treniruočių – pratimai taikomi reabilitacijai po traumų.

©2019 by Stimulus. Proudly created with Wix.com